Meghan a muncit din greu pentru a lansa o nouă afacere. Cu toate acestea, pentru ea a fost diferit. A făcut-o sub o atenție publică imensă și sub lupa criticilor. În martie 2024, brandul ei inițial, American Riviera Orchard, a fost lansat online. O lună mai târziu, borcane de dulceață cu sigla brandului au început să fie distribuite prietenilor celebri, precum Chrissy Teigen și Mindy Kaling.
Meghan Markle a oferit cel mai sincer interviu din ultimii ani
Apoi, a urmat o pauză. Pe măsură ce așteptarea creștea legat de produsele ei, Meghan se confrunta cu probleme legate de mărcile înregistrate. Chiar și acum, după redenumirea în As Ever, Ducesa s-ar putea să aibă probleme legale. Există deja un brand de haine cu acest nume, iar fondatorul a spus că va apela la specialiști legat de plagiat.
“Sunt o mulțime de suișuri și coborâșuri, chiar și cu numele,” a spus ea în cel mai intim interviu al ei din ultimii ani. “A trebuit să învăț pe parcurs.”
Deși s-a confruntat cu o atenție publică intensă la fiecare pas, Meghan spune că această experiență a fost despre creștere personală. “Apreciez oamenii care mi-au oferit răgazul de a greși, de a învăța și de a fi iertătoare cu mine însămi. Este un proces de învățare.”
Au trecut cinci ani de când ea și Harry au luat decizia radicală de a renunța la rolurile lor regale în Marea Britanie și de a-și croi propriul drum. Cu toate acestea, titlurile lor au rămas. Acum, Meghan spune că numele Sussex are acum o semnificație mai profundă pentru ea, mai ales de când a devenit mamă.
“Este numele nostru comun ca familie, și cred că nu realizasem cât de important va fi pentru mine până nu am avut copii,” spune ea. “Îl iubesc pentru că este ceva ce Archie, Lili, H și cu mine avem împreună. Înseamnă foarte mult pentru mine.”
Deși Familia Regală i-a oferit un alt statut în lume, acum Meghan se bucură din nou de libertatea de a face ceea ce îi place, când vrea. Fără constrângeri, obiceiuri și cutume.