Meghan Markle e din nou criticată pentru pentru noul său brand de lifestyle. Cum a ajuns Ducesa de Sussex în mijlocul unor controverse

Meghan Markle e din nou criticată pentru pentru noul său brand de lifestyle. Ducesa de Sussex a lansat un brand numit As Ever, același nume fiind folosit deja de un brand de îmbrăcăminte din New York.

Andrada Marinică
Andrada Marinică
Publicat: 21 februarie 2025, 7:20
Ducesa de Sussex a fost criticată pe rețelele sociale pentru că a ales același nume ca o marcă de îmbrăcăminte existentă / Profimedia Images

Noul brand de lifestyle al lui Meghan Markle, As Ever, este deja în mijlocul unei controverse la doar câteva zile după anunțul oficial.

Meghan Markle e din nou criticată pentru pentru noul său brand de lifestyle

Ducesa de Sussex a fost criticată pe rețelele sociale pentru că a ales același nume ca o marcă de îmbrăcăminte existentă, As Ever, cu magazine în New York și New Jersey.

Markle și-a prezentat noul proiect pe Instagram, subliniind că acesta nu va produce îmbrăcăminte. „Unii dintre voi poate ați auzit zvonuri despre ceea ce am creat,” a scris ea. „Sunt încântată să vă prezint As Ever. E un brand pe care l-am creat și în care mi-am pus toată inima.”

Ea a adăugat că brandul este „o extensie a ceea ce a fost mereu limbajul meu al iubirii, împletind armonios tot ceea ce prețuiesc: mâncare, grădinărit, ospitalitate, un stil de viață atent și bucuria de a trăi fiecare zi.” Lansarea oficială este programată pentru primăvara anului 2025.

Cum a reacționat fondatorul brand-ului de haine As Ever

Reclamă

La o zi distanță de anunțul Ducesei, marca de îmbrăcăminte As Ever, care a fost lansată în 2017, a publicat o declarație ca răspuns la anunțul lui Markle.

„Vreau să le mulțumesc tuturor prietenilor vechi care cunosc și iubesc mica noastră afacere de familie, As Ever, și, de asemenea, să salut pe toți cei care abia acum află despre existența noastră. În ultimele 36 de ore, am primit un val de sprijin și îngrijorare cu privire la recentele evenimente legate de brandul nostru. Suntem conștienți de situație. Nu avem nicio afiliere,” a scris cofondatorul Mark Kolski pe Instagram.

Ulterior, Kolski a declarat pentru Daily Mail că a aflat despre noul brand al lui Markle de la un prieten și că se consultă cu cât mai mulți specialiști în domeniul juridic.

Reclamă

După anunțul de luni al Ducesei de Sussex, unii utilizatori ai rețelelor sociale au criticat-o pentru alegerea numelui brandului.

„As Ever este deja destul de cunoscut printre pasionații de modă din New York. Meghan Markle le-a furat numele! Nu a făcut o verificare înainte?” a scris cineva pe X. Alt utilizator a comentat: „Meghan Markle a ales exact același nume ca un magazin de îmbrăcăminte deja înregistrat, As Ever. Nu ei i-au furat brandul, ea a încercat să-l ia pe al lor.”

Meghan Markle a dat primul „follow” pe noul său cont personal de Instagram

Contul relansat al Ducesei de Sussex are 1,9 milioane de urmăritori, dar urmărește un singur cont.

Meghan Markle a apăsat butonul „urmărește” pentru un cont special de Instagram.

Ducesa de Sussex, în vârstă de 43 de ani, și-a lansat noul cont de Instagram, @meghan, pe 1 ianuarie, dar nu a urmărit pe nimeni până după câteva săptămâni. Pe 19 februarie, ea a început să urmărească @aseverofficial, contul brandului său de lifestyle As Ever, anunțat cu o zi înainte.

La secțiunea „Despre acest cont” pe @aseverofficial, vei vedea că pagina de Instagram a fost creată în ianuarie 2024 și verificată în martie.

După câțiva ani de absență de pe rețelele sociale, Meghan a revenit pe Instagram la începutul anului. Prima sa postare a fost un videoclip în care aleargă pe plajă pentru a scrie „2025” în nisip. PEOPLE a confirmat că videoclipul a fost filmat de Prințul Harry, lângă casa lor din Montecito, California.

Meghan Markle a postat și primele Instagram Stories

De atunci, contul @meghan a adunat 1,9 milioane de urmăritori, fiind folosit pentru a împărtăși atât actualizări personale, cât și profesionale.

Meghan a postat primele sale Instagram Stories în timpul Invictus Games Vancouver-Whistler, unde s-a alăturat Prințului Harry pentru primele zile ale celei de-a șaptea ediții a competiției internaționale de sport adaptat pentru veterani, fondată de el în 2014. Meghan a folosit această funcție pentru a distribui fotografii și videoclipuri din culise ale evenimentelor sportive.

Pe 18 februarie, Meghan a postat un videoclip selfie pe contul său personal pentru a anunța că și-a redenumit brandul de lifestyle, cunoscut anterior sub numele de American Riviera Orchard, în As Ever.

„Secretul a fost dezvăluit! Sunt șocată că am reușit să păstrăm această veste atât de mult timp. În două săptămâni, emisiunea mea va fi lansată. Sunt extrem de entuziasmată,” a spus Ducesa, referindu-se la With Love, Meghan. Show-ul va avea premiera pe o platformă de streaming pe 4 martie.

„Și, de asemenea, afacerea mea, despre care știu că a stârnit multă curiozitate,” a continuat ea. „Anul trecut, m-am gândit că American Riviera sună grozav. Este despre cartierul meu, este o poreclă pentru Santa Barbara, dar mă limita doar la produse fabricate și cultivate în această zonă. Apoi, platforma de streaming a devenit nu doar partenerul meu pentru show, ci și pentru afacere. A fost uriaș. Așa că am așteptat momentul potrivit pentru a dezvălui un nume pe care l-am securizat în 2022. Acest moment a venit, și se numește As Ever.”

Meghan Markle a conectat noul brand cu vechiul ei blog

Meghan a explicat că As Ever înseamnă „așa cum a fost întotdeauna” și l-a conectat la fostul său blog de lifestyle, The Tig, pe care l-a administrat între 2014 și 2017.

„Dacă mă urmăriți din 2014, de pe The Tig, știți că am fost mereu pasionată de gătit, meșteșuguri și grădinărit. Asta este ceea ce fac,” a spus ea. „Și nu am putut să împărtășesc asta cu voi în același mod în ultimii ani, dar acum pot. Așa că, pe măsură ce lucrurile încep să fie dezvăluite, am vrut să aflați de la mine prima dată.”

Odată cu acest anunț, a fost lansat și site-ul oficial al brandului As Ever. Pe pagina principală apare o fotografie nouă cu Meghan alergând printr-un câmp cu fiica sa, Prințesa Lilibet, în vârstă de 3 ani. Logo-ul brandului, un blazon cu doi colibri zburând spre un palmier, apare în partea de sus a site-ului, alături de textul „As Ever.”

Sub această imagine, un mesaj îi îndeamnă pe vizitatori să „își rezerve un loc la masă”. Sintagma oferă un link pentru abonarea la newsletter.

Mai târziu în acea zi, a fost lansată și pagina de Instagram As Ever. Prima postare a fost distribuită pe profil. „Sunteți invitați cu drag: As Ever, din primăvara 2025,” scria în descriere.

Reclamă
RECOMANDĂRI CATINE.RO
1
Imagine cu harta tuturor semnelor zodiacale, folosite pentru a ilusta horoscopul zilnic.
Horoscop zilnic
Horoscopul zilei de 4 decembrie 2025. Gemenii sunt fericiți. Află ce se întâmplă cu zodia ta
Horoscopul zilei de 4 decembrie 2025 aduce o energie nouă pentru toate zodiile, iar universul pare că îți deschide drumuri pe care până acum nici nu îndrăzneai să le iei în calcul. Fie că...
2
O femeie frumoasă care stă printre globuri și luminițe de sărbătoare reprezentând una dintre cele trei zodii care intră într-o perioadă prosperă începând cu 4 decembrie 2025
Horoscop
Trei zodii intră într-o perioadă norocoasă începând cu 4 decembrie 2025. Află dacă te numeri printre ele
Trei zodii intră într-o perioadă norocoasă începând cu 4 decembrie 2025. Acești nativi vor avea parte de multe surprize plăcute din partea Universului. Se anunță o perioadă de bun augur pentru cei care aleg...
3
fată frumoasă cu părul roșcat și cu ruj roșu pe buze pe un fundal închis la culoare
Horoscop
Ghinionul în dragoste ia sfârșit în luna decembrie pentru aceste 5 zodii. Vezi dacă te numeri printre ele
Astrele sunt de partea lor fără doar și poate. Ghinionul în dragoste ia sfârșit în luna decembrie pentru aceste 5 zodii. Vezi dacă te numeri printre ele în articolul de mai jos. Atunci când...
4
Jennifer Lopez, susrprinsă de la spate, în timpul unui concert din anul 2018
Divertisment
Diva de 56 de ani cu o formă fizică de invidiat. Timpul s-a oprit în loc pentru ea
Ea este diva de 56 de ani cu o formă fizică de invidiat. Timpul s-a oprit în loc pentru ea, iar fiecare apariție este o adevărată surpriză pentru fanii ei. Sportul, stilul de viață,...
5
Rihanna și Asap Rocky stau unul lângă celălalt și privesc spre cameră
Divertisment
Covorul roșu de la Gotham Awards 2025. Care au fost cele mai spectaculoase apariții
Printre invitați s-au numărat A$AP Rocky, Rihanna, Jennifer Lawrence și Teyana Taylor. Vezi covorul roșu de la Gotham Awards 2025 și care au fost cele mai spectaculoase apariții din acest an. Evenimentul s-a aflat...
PARTENERI
×