După ce a anunțat rebranduirea afacerii sale din „American Riviera Orchard” în „As Ever”, Ducesa de Sussex a dezvăluit imaginea care va reprezenta noul brand.
Care e adevărul din spatele brand-ului „As Ever” al lui Meghan Markle
Logo-ul conține un palmier, flancat de două păsări colibri, elemente care au o semnificație specială pentru cuplu.
Într-un interviu acordat revistei The Cut în august 2022, fosta actriță a explicat de ce palmierii sunt importanți pentru ea și pentru Ducele de Sussex.
„Unul dintre primele lucruri pe care le-a observat soțul meu când ne-am plimbat prin casă au fost acești doi palmieri”, a spus Markle despre reședința lor de 14 milioane de dolari. „Vezi cum sunt uniți la bază? Și el a spus: ‘Iubirea mea, ăștia suntem noi.’”
Ducesa, în vârstă de 43 de ani, a menționat că fiul lor, Prințul Archie, îi salută zilnic spunând: „Bună, mama! Bună, tata!” atunci când trece pe lângă copaci.
Pe site-ul lui Meghan apare în prezent o fotografie cu ea și fiica sa, Prințesa Lilibet, de 3 ani, având cei doi palmieri în fundal.
Legătura lui Harry cu păsările colibri
Pe lângă palmieri, se pare că Prințul Harry are și o conexiune specială cu păsările colibri.
În memoriile sale, Spare, publicate în ianuarie 2023, Ducele de Sussex a povestit cum o pasăre colibri a intrat în casa lor la scurt timp după moartea Reginei Elisabeta a II-a.
„Curând după ce ne-am întors, un colibri a intrat în casă”, a scris Harry. „Mi-a fost extrem de greu să-l ghidez afară. Un prieten mi-a spus că poate să fie un semn. Aztecii credeau că sunt războinici reîncarnați. Exploratorii spanioli le numeau păsări ale învierii.”
El a relatat că pasărea a zburat exact deasupra locului unde se află țarcul de joacă al lui Lilibet, ceea ce l-a pus pe gânduri: „Este casa noastră ceva temporar sau o destinație?”
Colibrii au fost menționați și în documentarul Harry & Meghan de pe o platformă de streaming.
Când Archie, în vârstă de 5 ani, i-a întrebat pe părinți de ce privesc colibrii din grădina lor din Montecito, California, Harry i-a explicat: „Nu vom mai avea niciodată șansa să fim atât de aproape. Doar privește. Lor le este frică de oameni.”
Într-un moment de familie surprins în documentar, Meghan l-a întrebat pe fiul lor, observând că nu mai era atent la păsări: „Ai un picior murdar, scumpule? Papa este un mare observator de păsări, așa că acest moment este foarte important pentru el.”
Harry, parte din anunțul rebranding-ului
Prințul Harry a avut și el un rol în anunțul rebranding-ului făcut de Meghan.
În videoclipul de lansare de pe Instagram, Ducele poate fi auzit spunând la început: „Se înregistrează.”
Meghan a explicat ulterior fanilor săi că a renunțat la numele inițial, American Riviera Orchard, deoarece acesta îi limita produsele la cele „fabricate și cultivate” în zona Santa Barbara.