Cum sa te bucuri de experiență spa în propria baie

Nimic nu te împiedică să îți transformi rutina de îngrijire într-o experiență apropiată de cea oferită de saloanele de spa chiar în propria baie pentru că, uneori, un simplu gel de duș nu te va ajuta să faci față unei zile supraîncărcate. 

13 martie 2021 la 7:45

Vizita la salonul spa este cu siguranță o experiență plăcută, dar innaccesibilă pentru unele femei, de cele mai multe ori din considerente financiare.

Dacă nu poți merge la salon, adu salonul la tine acasă! Poți să creezi o experiență spa în propria baie cu un buget redus și efort minim.

Alege aroma potrivită

Fie că preferi uleiurile esențiale parfumate, bulele sau sare de baie, reușita unei experiențe inedite este garantată de miros.

„Deși aroma este ceva foarte personal, iar corpul tău va fi atras de ceea ce are cel mai mult nevoie, există uleiuri esențiale specifice cu proprietăți care îți vor ajuta în mod natural mintea și corpul să se relaxeze. Uleiurile profund relaxante pe care trebuie să le cauți sunt vetiverul calmant natural, mușețelul calmant și lemnul de santal”, explică experta în aromaterapie Christina Salcedas pentru Elle.

Știința vine să susțină efectul relaxant al unei băi bune.

S-a dovedit că îmbăiatul scade hormonul stresului, cortizolul, și stimulează eliberarea de endorfine. Există, de asemenea, studii care arată că îmbăiatul poate scădea tensiunea arterială pentru a susține sănătatea inimii.

– Christina Salcedas

Dacă nu ai o cadă aplică uleiul direct pe corp chiar înainte de a intra în duș. Apa fierbinte și aburul vor crea un efect relaxant de saună.

”Limpezește” mintea

Mintea ta este motorul care poate potența o experiență plăcută sau, din contră, o poate ruina. Dacă vei lua grijile cu tine la baie, probabil că nici aromele îmbietoare nu te vor ajuta să te relaxezi. Sigur că este ușor de spus și greu de făcut. De aceea poți apela cu încredere la soluții din exterior. 

Există metode foarte vechi care, din fericire, nu își pierd niciodată eficiența. Vorbim despre cărți și respirații profunde. Cărțile te vor ajuta să pătrunzi într-o altă lume, îndepărtată de grijile tale cotidiene. 

Respirația profundă este una dintre cele mai bune modalități de diminuare a stresului, fiind asociată cu reglarea ritmului cardiac și a tensiunii arteriale, potrivit Uofmhealth.org.

Deși detașarea de tehnologie este recomandată cât de des posibil pentru protejarea sănătății mentale, aplicațiile de meditație te-ar putea îndruma pe calea cea bună. Așează telefonul într-un colț mai îndepărtat al camerei. Atfel, poți să păstrezi măcar o aparență a detașării de tehnologie. 

Aplică o mască facială 

Respectarea unei rutine stricte și minimaliste de îngrijire a tenului are beneficiile sale: este simplă, ușor de urmat și te ține departe de tentația supraîncărcării pielii cu tratamente care pot provoca uscăciune sau iritații. 

Cu toate acestea, un răsfăț ocazional este binevenit. Introdu în rutina de îngrijire a pielii, odată la câteva săptămâni, o mască facială pe care poți să o faci chiar tu cu ingrediente din bucătărie.

Investește într-un difuzor de aromaterapie

Mirosurile ne afectează starea de spirit mai mult decât credem și dacă ești îngrijorată că lumânările ar putea reprezenta un potențial pericol de incendiu, atunci un difuzor de cameră este soluția potrivită pentru tine. Bonus, este o piesă de decor interior care poate adăuga o notă de stil spa-ului tău personal.

RECOMANDĂRI CATINE.RO
PARTENERI
×