În martie, Meghan Markle a anunțat că va lansa un brand de stil de viață de lux, American Riviera Orchard, inspirat de viața ei din Montecito. Se presupune că brandul va vinde „fețe de masă, băuturi, inclusiv decantoare, articole de bucătărie și delicii comestibile, cum ar fi jeleuri, gemuri, marmeladă și tartine”. În timp ce mulți fani regali au fost încântați de marcă, alții au luat în râs produsele și, se pare, Markle a luat criticile drept ceva personal.
Meghan Markle este afectată de cum au fost primite produsele ei
„Meghan a plâns când s-a lansat brandul, iar noua ei dulceață a fost batjocorită pentru că este scumpă și fără ceva special”, a spus expertul regal Tom Quinn pentru The Mirror. „A ajuns acum în punctul în care crede că orice și tot ceea ce face va fi criticat pe nedrept. La fel ca soțul ei, ea simte că oamenii o iau pe în râs. Nu poate înțelege de ce oamenii nu îi admiră munca.”
Quinn a adăugat: „Este deosebit de sensibilă cu privire la orice critică la adresa mărcii sale. Din punctul ei de vedere, acesta este ceva de admirat, nu de criticat”.
În ciuda unor critici la adresa mărcii, se spune că Markle este încă „încântată” de lansarea care e programată la sfârșitul acestui an. „Este încântată de cea mai recentă aventura a ei”, a declarat o sursă pentru People în martie. „Este ceva ce își dorește să facă de ceva vreme. Este încântată să-și împărtășească stilul și lucrurile pe care le iubește.”
În prezent, site-ul mărcii și Instagram prezintă doar logo-ul brand-ului pe un fundal elegant alb.
Ducii de Sussex lucrează la mai multe proiecte
American Riviera Orchard este doar una dintre marile proiecte viitoare ale lui Markle. Ea și soțul ei, Prințul Harry, au condus o serie de proiecte, inclusiv documentarul, podcast-ul și cele două turnee recente în Nigeria și Columbia.
De asemenea, se spune că au planificat „un film și o emisiune TV și câteva emisiuni fără scenariu”. Toate sunt în lucru cu aceeași platformă de streaming cu care au mai colaborat. Anul acesta, perechea a lansat și inițiativa, The Parents’ Network, pentru a sprijini familiile afectate de hărțuirea cibernetică.
Un alt expert regal, Hugo Vickers, a susținut recent că perechea dorește să aibă atât de multe proiecte doar din dorința de a rămâne în ochii publicului și de a-și menține brandul.
„Dacă nu continuă să vină cu noi inițiative și produse noi, vor dispărea la fel ca multe alte celebrități. Odată ce se va întâmpla asta, cred că viitorul va arăta destul de sumbru”, a spus Vickers.
Ducii s-au retras din rolurile lor regale în 2020. Ei nu s-au mai întors în Marea Britanie cu copiii lor de la Jubileul de platină al Reginei Elisabeta din 2022. Tensiunile dintre ei și Familia Regală au ieșit la iveală când Prințul Harry, în vârstă de 39 de ani, și Meghan, în vârstă de 42 de ani, au vorbit mai mult despre viața lor în Marea Britanie.