La mai puțin de un an de la debutul american al Riviera Orchard, Ducesa de Sussex și-a concentrat atenția pe schimbarea brandului său. Meghan a dezvăluit un nume nu entur brandul ei de stil de viață.
Meghan Markle și-a redenumit marca de produse
Cu doar câteva zile înainte de debutul noului său serial, With Love, Meghan, pe 4 martie, Ducesa a dezvăluit numele rebranded al mărcii sale de stil de viață Ducesa a ales să-și numească bradul „As Ever”.
Lansat alături de viitorul ei show de gătit, grădinărit și divertisment, noul brand reflectă următorul ei mare pas. Odată cu anunțul, Meghan a dezvăluit și un nou site web pentru As Ever.
Site-ul arată și o fotografie plină de căldură cu fiica ei de 3 ani, Prințesa Lilibet. Pe 18 februarie, Meghan împărtășit vestea într-un videoclip filmat în aer liber. În imagini, Meghan apare împreună cu soțul ei, Prințul Harry.
„Pisica a ieșit din geantă”, spune Meghan zâmbind. „Sunt uimită că am ținut asta un secret atât de mult timp. În două săptămâni apare spectacolul meu. Sunt atât de încântată de tot ce se întâmplă. Și, de asemenea, afacerea mea, despre care cred că a existat multă curiozitate. Anul trecut am ales un nume. Dar mi-am dat seama că am limitat mult lucrurile și am decis să aleg alt nume. Am găsit momentu potrivit să fac acest anunț”, a spus Meghan.
Meghan continuă să descrie modul în care noua ei companie este o extensie a fostului ei blog de stil de viață, The Tig.
„As Ever înseamnă, în esență, așa cum a fost întotdeauna, și dacă m-a urmăit din 2014 cu The Tig, știi că mi-a plăcut întotdeauna să gătesc, să lucrez. Nu a reușit să împărtășesc asta cu voi în ultimii ani. Asta se va schimba deoarece lucrurile încep să curgă de acum înainte. Am vrut să aflați această veste mai întâi de la mine”, a spus Ducesa.