Khloe Kardashian a adăugat un strop de lux lookului ei casual. Vedeta de reality, în vârstă de 40 de ani, purta o geantă uluitoare cu imprimeu de crocodil Hermes Birkin, evaluată la 300.000 de dolari.
Poartă pe braț o geantă care costă cât un apartament de lux
Geanta Hermès White Niloticus Crocodile Himalaya Birkin a lui Khloe este disponibilă în prezent online pe diverse site-uri de revânzare, cu prețuri cuprinse între 173.500 de dolari și 315.000 de dolari.
Cu siguranță a fost vedeta ținutei ei, care de altfel nu ieșea cu nimic în evidență. oe .
Ea purta un machiaj discret, în timp ce părul ei era coafat în bucle lejere. Khloe a mai atras atenția și cu obișnuita ei manichiură, unghii foare lungi, ascuțite.
Dându-și un plus de energie, vedeta de reality a savurat o cafea cu gheață.
Khloe nu este singurul membru al familiei ei care deține o geantă Birkin. Sora ei Kim are, de asemenea, un Birkin asemănător în aceeași paletă de culori, totuși a ei pare mai mică decât poșeta pe care Khloe a purtat-o recent.
Khloe a postat recent o serie de videoclipuri pe Instagram. În materialele video apar fiica ei și fiica fratelui ei, care sunt fascinate de dressingul său. În camera imensă, diva deține peste 200 de perechi de pantofi de designer, dar și o colecția ei incredibilă de genți. Fetițele purtau cu încredere gențile de designer ale lui Khloé, inclusiv o geantă Prada în valoare de peste 4000 de dolari. Se pare că micuțele au fost influențate de stilul lui Khloe, așa cum și North West a preluat de la mama sa, Kim Kardashian.
Khloe Kardashian are mai multe colaborări cu brand-uri de haine
În afară de geanta ei Birkin, Khloe și-a exprimat destul de mult stilul vestimentar în ultimul timp. Ea a făcut echipă recent cu brandul Fabletics al lui Kate Hudson. Împreună au lansat FableticsxKhloé, o linie de îmbrăcăminte sport, ediție limitată.
Khloe este de asemenea fondatorul Good American. Acesta e un brand ce a lansat cu o colecție de articole din denim în 2016 împreună cu Emma Grede. Fabletics a fost lansat în 2013 și a fost co-fondat de Adam Goldenberg, Don Ressler și Ginger Ressler.
În 2015, Fabletics a colaborat cu Kate Hudson pentru a lansa prima lor linie inspirată de celebrități. După lansare, aceasta s-a dovedit a fi un succes.
Similar cu ultimele trei colecții ale ei, Khloe a spus că cea mai recentă colaborare cu brand-ul include piese care se găsesc frecvent în „garderoba ei zilnică”.
„Port această colecție toată ziua. De la antrenamentul meu de dimineață, până la plecarea la școală, drumurile prin oraș și apoi înapoi acasă, relaxându-mă cu familia”, a spus ea publicației.
„Am nevoie ca fiecare piesă să fie atât elegantă, dar și practică.”