Cunoscută publicului din emisiunile TV, Ramona Olaru își extinde acum universul creativ în lumea designului vestimentar. Sitara reprezintă visul ei de a aduce în prim-plan o estetică echilibrată, modernă și feminină.
Dacă îți plac hainele cu poveste, piese care transmit ceva dincolo de aparențe, Sitara s-ar putea să fie descoperirea ta preferată din acest sezon.
Vedeta TV își prezintă pentru prima dată brandul personal de modă, Sitara, într-un eveniment special: Sitara Pop-Up Sale & New Collection Preview. Acesta va avea loc la Inpresso, București. Evenimentul marchează un nou capitol în cariera Ramonei, unul în care moda devine o formă de exprimare personală și de dialog cu publicul.
Ramona Olaru trece mai departe de lumina reflectoarelor
Acest eveniment este mai mult decât o lansare având în vedere că fiecare piesă poartă amprenta Ramonei. „Până acum am fost imaginea altor branduri, dar Sitara este povestea mea. Iar acest eveniment marchează momentul în care o împărtășesc cu publicul”.
„Sitara a fost lansat în vară, online, dar acesta este primul moment în care îl aduc aproape de oameni. E mai mult decât un pop-up sale, este un eveniment de cunoaștere, de dialog. Vreau să văd cum percep oamenii Sitara, cum simt hainele, cum le poartă”, a spus Ramona Olaru, fondator Sitara.
Îți plac întâlnirile autentice, unde moda se trăiește, nu doar se privește? Acest eveniment de lansare a brand-ului Sitara e exact ce ai nevoie.
Sitara, un brand cu o estetică clară și modernă
Ramona Olaru și-a dorit ca Sitara să fie un brand de modă contemporan care să însemne echilibru, claritate și feminitate dusă spre eleganță. Numele Sitara este inspirat de cuvântul „stea” și reflectă foarte bine filosofia brandului: un mix între eleganță discretă și forță interioară, între linii ferme și texturi fluide.