O parte din banii vedetei provine din cariera de cântăreață, parteneriate cu mărci și actorie, dar cea mai mare parte a bogăției ei vine din brand-ul Rare Beauty. Linia de produse cosmetice a Selena are deja o vechime de 5 ani și are un succes colosal.
Selena Gomez a devenit miliardară
Averea lui Gomez se bazează pe „valoarea estimată” a banilor obținuți din brandul de frumusețe, plus cei din platforma de sănătate mintală Wondermind.
„Fiecare am avut propriile lupte pentru sănătatea mintală și ne-am dat seama că nu există un loc incluziv, distractiv și ușor în care oamenii să se poată reuni pentru a explora și discuta sentimentele lor”, scrie în descrierea site-ului. Cu Wondermind, Gomez spune că vrea ca „oamenii să fie înțeleși, văzuți și auziți. Este în regulă să nu fie bine”.
Ea obține diverse alte câștiguri din muzică, actorie, proprietăți și din parteneriatele despre care postează pe rețelele sociale. Selena are peste 424 de milioane de urmăritori pe Instagram.
Selena este a treia cea mai urmărită persoană din mediul online. În fruntea clasamentului se află Cristiano Ronaldo cu 638 de milioane de fani și Lionel Messi. cu 504 milioane. Parteneriatele care i-au adus cei mai mulți bani au fost cu Puma, în valoare de 30 de milioane de dolari, și Coach, 10 milioane de dolari.
Linia Rare Beauty e pe locul trei în categoria de branduri de machiaj dezvoltate de celebrități. Locul 1 e dominat de Rihanna, iar pe doi se află surorile Kardashians. De asemenea, se pare că Gomez a contactat investitorii pentru Rare Beauty, care are o valoare de piață de 2 miliarde de dolari.
Selena Gomez pune accentul pe sănătatea mintală
În 2020, Gomez a dezvăluit că a fost diagnosticată cu tulburare bipolară. Ulterior, ea a spus într-un interviu că orice înțelegere încheiată cu ea „trebuie să aibă un element caritabil sau să fie în domeniul sănătății mintale”.