Când Ducesa de Sussex a anunțat lansarea mărcii sale American Riviera Orchard la începutul acestei luni, o persoană din interior a declarat pentru Page Six Style că afacerea se va concentra pe casă, grădină și oferte generale de stil de viață.
Meghan Markle are planuri mari cu brand-ul pe care abia l-a lansat
Sursa a mai spus tot pentru site-ul menționat mai sus că Markle plănuiește să vândă articole comestibile precum gemuri, jeleuri, unturi de nuci și tartine, împreună cu veselă, tacâmuri și cărți de bucate.
Între timp, DailyMail scrie că soția Prințului Harry și-a extins planul pentru a acoperi și mai multe categorii. Printre acestea se numără cele de machiaj, îngrijire a pielii, îngrijire a părului și parfum.
Pe lângă săpunuri și loțiuni de corp, Markle a solicitat și mărci comerciale pentru covorașe și perne de yoga.
O varietate de produse din hârtie, inclusiv articole de papetărie, felicitări, calendare, ambalaje pentru cadouri, albume foto și decorațiuni pentru petreceri, sunt, de asemenea, enumerate în noul ei plan de afaceri.
Markle s-a declarat mereu o iubitoare de animale, așa că nu a uitat nici de ele. Ea va comercializa și hrană pentru animale de companie, boluri, gulere și paturi.
Potrivit Daily Mail, ea este pregătită să vândă chiar și bijuterii cu marca American Riviera Orchard.
Meghan Markle este pasionată de lifestyle și mediul online
Pe data de 14 martie, soția prințului Harry a dezvăluit contul și site-ul de Instagram pentru noua ei afacere.
Înainte să intre în Familia Regală, Meghan Markle avea un blog de stil de viață numit „The Tig”. Ea a închis site-ul înainte de a se căsători cu Prințul Harry în 2018.
O persoană din interior a spus în trecut că Markle a lucrat ore suplimentare pentru a-și aduce la viață cel mai recent proiect.
„Ea lucrează la asta de peste un an. Are acolo toate lucrurile care îi stau aproape de inimă. Toate lucrurile care o pasionează”, a mai spus sursa.
Cu toate acestea, Markle nu a dat încă prea multe detalii despre compania ei. Site-ul web American Riviera Orchard prezintă doar logo-ul mărcii. El le mai oferă clienților posibilitatea de a se alătura unei liste de așteptare pentru mai multe informații.
Singurul indiciu pe care l-a dat fanilor ei este un videoclip care între timp a fost șters, postat pe Instagram Story al brand-ului American Riviera Orchard. În imagini Markle apărea aranjând flori și gătind în bucătăria casa ei și a lui Harry din Montecito.
Sursele publicațiilor internaționale spun că Markle are planuri mari să devină următoarea Martha Stewart, cu o posibilă emisiune de gătit pentru o platformă de streaming. Ducii de Sussex nu mai primesc ajutor financiar de la Familia Regală de când au renunțat la atribuțiile regale. De atunci, cei doi soți au făcut tot ce au putut ca să-și întrețină familia la standardele cu care erau obișnuiți.