Când Ducesa de Sussex a anunțat lansarea mărcii sale American Riviera Orchard la începutul acestei luni, o persoană din interior a declarat pentru Page Six Style că afacerea se va concentra pe casă, grădină și oferte generale de stil de viață.
Meghan Markle are planuri mari cu brand-ul pe care abia l-a lansat
Sursa a mai spus tot pentru site-ul menționat mai sus că Markle plănuiește să vândă articole comestibile precum gemuri, jeleuri, unturi de nuci și tartine, împreună cu veselă, tacâmuri și cărți de bucate.
Între timp, DailyMail scrie că soția Prințului Harry și-a extins planul pentru a acoperi și mai multe categorii. Printre acestea se numără cele de machiaj, îngrijire a pielii, îngrijire a părului și parfum.
Pe lângă săpunuri și loțiuni de corp, Markle a solicitat și mărci comerciale pentru covorașe și perne de yoga.
O varietate de produse din hârtie, inclusiv articole de papetărie, felicitări, calendare, ambalaje pentru cadouri, albume foto și decorațiuni pentru petreceri, sunt, de asemenea, enumerate în noul ei plan de afaceri.
Markle s-a declarat mereu o iubitoare de animale, așa că nu a uitat nici de ele. Ea va comercializa și hrană pentru animale de companie, boluri, gulere și paturi.
Potrivit Daily Mail, ea este pregătită să vândă chiar și bijuterii cu marca American Riviera Orchard.