Livrarea în timp util a alimentelor la domiciliu nu ar trebui să fie atât de „rară”. Selena Gomez a fost numită investitor în startup-ul Gopuff. E o companie evaluată la 15 miliarde de dolari, cunoscută pentru că livrează alimente și produse alimentare în timp record.
Selena Gomez investește într-o companie de livrare alimente
Deși nu a dezvăluit cât de mult a investit, cântăreața în vârstă de 29 de ani, a spus pentru publicația Fortune că a fost impresionată de prima dată când a primit o livrare de la serviciul companiei, scrie People.
„Prima oară când am auzit de Gopuff a fost într-o noapte când petreceam cu niște prieteni acasă”, a spus cântăreața pentru Fortune. „Aveam nevoie de ceva de la magazin. Cum nimeni nu a vrut să se urce în mașină și să conducă, așa că cineva a sugerat să apelăm la Gopuff. Am fost uluită de cât de repede a sosit comanda noastră”.
Vezi mai multe imagini recente cu Selena Gomez în GALERIA FOTO!
„După aceea, am început să le aud numele și să văd marca Gopuff că apare peste tot”, a mai adăugat ea.
Cântăreața a vorbit și despre proiectele pe care le are în lucru, dar și despre cele în care vrea să investească în viitor.
„Când acea afacere s-a încheiat cu Gopuff, am fost mai mult decât încântată. Mi-a trezit cu adevărat interesul pentru celelalte aspecte ale afacerilor și investițiilor”, a spus Gomez pentru presa. „În ceea ce privește ce urmează, am câțiva ași în mânecă”.
Selena Gomez pare că se reprofliează. Artista va produce docu-seria True Crime în limba spaniolă. Actrița în vârstă de 29 de ani va începe un proiect alături de compania sa, July Moon Productions. Este prima dată când cântăreața adoptă poziția de producător și renunță la cea de actriță.
Cu ce se ocupă compania în care investește Selena Gomez
Potrivit Fortune, care a dat marea veste, Gopuff diferă de companii precum DoorDash și Postmates. Startup-ul, fondat în 2013, deține toate informațiile necesare pe platforma sa. Până în prezent, compania deține 550 de centre în Statele Unite și Marea Britanie. Livrările ajung în mai puțin de 30 de minute.
Pe lângă asocierea cu Gopuff, pe platformă va fi oferită și înghețată de la Gomez’ Serendipity Brands, pe care artista le patronează.
„Suntem foarte pasionați să lucrăm cu mărci locale”, a declarat pentru Fortune Dan Folkman, vicepreședintele general al companiei. „Selena a fost, evident, deja partener în Serendipity și are propria ei aromă. Așa că, pentru a putea aduce acea aromă pe piață și a avea un loc unde oamenii o pot obține pe Gopuff. Credem că este o idee foarte bună să fie vândută pe platforma noastră.
El a adăugat: „Pentru celebrități precum Selena să promoveze un produs pe rețelele sociale și în 20 de minute să-l ai la ușa schimbă perspectiva pentru alte brand-uri”.