În vârstă de 22 de ani, Madison Beer a fost contactată pentru a reprezenta brand-ul de lenjerie intimă într-o campanie unică pentru lansarea unei linii de parfum. Madison a avut o apariție surprinzătoare într-o rochie albă vaporoasă care a transpus-o într-o lume de poveste.
Madison Beer în rol de model pentru un brand celebru
În campania pe care a realizat-o pentru brandul de lenjerie, Madison Beer a apărut în rol de model. Frumoasa artistă a purtat o rochie albă care să-i pună în evidență frumusețea naturală. Într-un peisaj feeric, Madison a apărut ca un înger care plutește printre camerele de filmat. Cu o imagine nou, Madison i-a trimis pe cei de acasă într-o lume a visării. Cântăreața nu s-a sfiit să împărtășească cu fanii săi părerile personale privind campania pentru care a filmat.
Vezi mai multe imagini în Galeria Foto!
Sunt atât de fericită să anunț această campanie pentru un nou tip de parfum care va fi lansat curând.
– Madison Beer
Cântăreața și-a îndemnta fanii să nu renunțe niciodată la visul pe care îl au și să lupte pentru acest lucru. Imaginile au fost surprinse de către celebrul fotograf Mario Sorrenti care a reușit să transmită acea aură feerică.
Madison Beer a apărut în rol de model pentru un parfum ce conține note de vanilie și santal. Conform publicației Daily Mail, cântăreața a susținut că acesta este un vis devenit realitate. Madison și-a dorit enorm de mult să fie parte a noului capitol care se scrie în prezent la brand-ul celebru de lenjerie intimă.
Am făcut cumpărături de la ei ani la rândul. Am fost cu adevărat inspirată de noua imagine pe care acest brand vrea să o adopte. Sunt profund onorată să fiu parte a acestei campanii și a noului capitol care se scrie aici.
Alături de mai multe nume celebre, Madison Beer s-a alăturat campaniei de reinventare a imaginii brand-ului. De-a lungul timpului modele care au colaborat cu acest brand au ieșit în față și și-au spus povestea. După ce ani la rândul și-au deschis porțile doar pentru o categorie de femei, viitorul pare promițător pentru imaginea brand-ului.
Schimbările de imagine prin care trece brand-ul
Nu doar Madison Beer a apărut în rol de model pentru celebrul brand de lenjerie intimă. Nume mari precum cel al Priyankai Chopra se numără printre noile alegeri ale brandului. Acesta își dorește să vină mai aproape de femeile din lumea întreagă. Dacă până acum s-au adresat unui anume grup de femei, brandul este dispus să facă o schimbare de imagine completă.
Conform publicației Daily Mail, mai bine de 1 400 de magazine deținute de brand vor lua parte la această transformare. Compania mamă a avut o discuție cu fiecare model în parte și și-a expus dorința de a schimba imaginea generală.
Facem trecerea de la ceea ce bărbații își doresc, la ceea ce femeile vor cu adevărat. Trecem de la o simplă apariție, la ceva mult mai profund, la sentimente. Nu vrem să excludem nicio femeie, ci să le includem pe fiecare în feșul său propriu și unic de a fi.
– Martin Waters
Martin Waters, CEO al companiei a vorbit public despre transformarea care va avea loc. Milioane de femei așteaptă cu nerăbdare să vadă noua imagine a celebrului brand de lenjerie intimă.