Ducesa de Sussex a încheiat filmarea emisiunii de gătit și stil de viață pentru o platformă de streaming. „Totul a mers bine și este în cutie”, a declarat o sursă de la Hollywood pentru Daily Beast Wednesday.
Meghan Markle a încheiat filmările pentru un nou proiect surpriză
Consultantul de PR Mark Borkowski a declarat pentru presă că viitorul serial „ar putea fi o relansare a ceva nou și interesant” pentru Markle.
Fosta actriță, în vârstă de 42 de ani, și soțul ei au semnat un acord cu platforma în 2020. Acesta urmează să expire la sfârșitul lui 2025.
La începutul acestui an, Page Six a raportat în exclusivitate că Markle încearcă să se poziționeze ca o guru a stilului de viață. Ea vrea să fie la fel ca Martha Stewart și Gwyneth Paltrow.
Recent s-a mai aflat că noul show al soției Prințului Harry, pe care a început să îl filmeze în luna martie, se va concentra pe toate lucrurile despre casă, grădină și mâncare. Se pare că producția urmărește aceleași idei care au stat la baza fostului ei blog, Tig.
Primul proiect al cuplului pe platforma de streaming a fost documentarul „Harry & Meghan”, care a detaliat povestea lor de dragoste și de ce au părăsit familia regală în 2020 pentru a se stabili în California.
Producția a devenit rapid una dintre cele mai difuzate documentare de pe platformă când a fost lansată în 2022.
Ce vinde Meghan Markle prin intermediul site-ului ei de lifestyle
Harry, în vârstă de 39 de ani, și-a lansat și el propria prioducție, „Heart of Invictus”. În centrul seriei se află un grup de concurenți care se antrenează pentru Jocurile Invictus din 2022. Acesta e un eveniment sportiv pe care Prințul l-a fondat pentru membrii răniți din serviciul militar.
Deși formează o familie fericită alături de copiii lor, se pare că Ducii de Sussex au ales să facă și proiecte separate. Markle a fost ocupată anul acesta încercând să se rebranduiască.
În martie, ea a anunțat lansarea mărcii ei de stil de viață, American Riviera Orchard.
„Ea lucrează la asta de peste un an și a inclus în el toate lucrurile care îi stau aproape de inima. Toate lucrurile care o pasionează”, a declarat o sursă pentru Page Six la acea vreme.
O cerere de marcă înregistrată a dezvăluit că Markle are planuri mari pentru marca ei și intenționează să ofere o gamă largă de bunuri pentru casă, inclusiv delicii culinare precum jeleuri, gemuri și produse tartinabile, precum și articole de masă, cum ar fi tacâmuri, lenjerie de masă și pahare. Cărțile de bucate sunt, de asemenea, incluse în planurile ei.
Mai mulți prieteni apropiați au fost deja destul de norocoși să primească niște delicii produse de Ducesa de Sussex.
Chrissy Teigen, Kris Jenner și designerul de modă Tracy Robbins au postat toate videoclipuri cu gemurile făcute manual pe care le-au primit în dar de la Markle.
De când și-au părăsit îndatoririle lor regale, Harry și Markle au fost implicați în mai multe proiecte. Cu toate acestea, ei nu au avut întotdeauna rezultate. Soții au renunțat la un acord cu Spotify în 2023, la mai puțin de trei ani după ce au convenit o afacere de 20 de milioane de dolari.