După ce au intrat în mai multe domenii, cu siguranță și-au asigurat independența financiară. Meghan a fost mai mult în prim-plan, iar Prințul Harry a susținut-o în tot.
Câți bani face Meghan Markle după ce a renunțat la Familia Regală
După ce a lansat o companie de producție, un brand de lifestyle, a avut mai multe contracte cu platforme de streaming, Ducesa de Sussex se poate numi o femeie independentă.
Archewell
Archewell este cea mai mare afacere a lui Harry și Meghan. Organizația non-profit Archwell a fost principala lor afacere. Într-o declarație despre brand, Harry și Meghan au spus: „Înainte de SussexRoyal, a apărut ideea de „Arche”. E cuvântul grecesc care înseamnă „sursă de acțiune”.
„Ne-am conectat la acest concept pentru organizația caritabilă pe care am sperat să o construim într-o zi și a devenit inspirația pentru numele fiului nostru. Archewell este un nume care combină un cuvânt străvechi pentru putere și acțiune și un altul care evocă resursele profunde la care fiecare trebuie să apelăm.”
Lansarea organizației a fost întârziată inițial din cauza pandemiei de COVID-19. Dar la șase luni de la anunțarea acesteia, a fost creat site-ul Archewell. De la lansare, compania a sprijinit numeroase organizații caritabile. A ajutat, de asemenea, în lupta împotriva COVID-19, donând bani organizațiilor care distribuiau vaccinuri.
În ciuda provocărilor financiare, Archewell deține în continuare active substanțiale. Are aproximativ 8,3 milioane de dolari în numerar și alte active.
Acord cu o platformă de streaming
Meghan și Harry au un contract pe mai mulți ani cu o platformă de streaming. La șase luni după ce s-au îndepărtat de familia regală, cuplul a confirmat că au semnat un contract pe mai mulți ani, perechea producând numeroase programe pentru gigantul de streaming. Într-o declarație, aceștia au spus: „Viețile noastre, atât independente una de cealaltă, cât și ca cuplu, ne-au permis să înțelegem puterea spiritului uman. A curajului, a rezistenței și a nevoii de conexiune”.
Primul proiect pe care perechea l-a difuzat a fost seria lor documentară din 2022, Harry & Meghan, care a oferit o privire asupra vieții lor de cuplu și a ieșirii lor din familia regală. Programul a doborât recorduri pe platformă.
Cuplul a lansat, de asemenea, Live to Lead și Heart of Invictus pe platformă. La începutul lunii, a fost confirmat că vor fi produse două noi show-uri conduse de Harry și Meghan. Unul se va concentra pe lumea poloului. Al doilea o va avea pe Meghan ca producător executiv și va „sărbători bucuriile gătitului și grădinăritului, distracției și prieteniei”.
The Bench
În 2021, Ducesa de Sussex a scris propria carte pentru copii, The Bench. Meghan a scris textul și a povestit audiobook-ul, în timp ce imaginile în acuarelă au fost ilustrate de Charles Robinson. The Bench a fost oarecum inspirată de relațiile lui Meghan cu Harry și fiul lor, Prințul Archie. Examinează o legătură tată-fiu spusă prin ochii unei mame.
Deși cartea a strâns recenzii critice mixte, a fost în mod clar populară. Ea a ocupat primul loc pe lista celor mai bine vândute la categoria cărți ilustrate pentru copii.
Archetypes
Ducesa de Sussex a câștigat un premiu People’s Choice pentru podcast-ul său Archetypes. Acesta a debutat pe Spotify în august 2022. Podcast-ul a ocupat în mod regulat primele poziții de ascultare. Interviurile cu femei precum Serena Williams, Paris Hilton și MJ Rodriguez care au explorat și diferite stereotipuri și prejudecăți a fost pe placul multora.
Deși Archetypes a fost semnat pentru un contract pe mai mulți ani cu Spotify, după doar o serie, Meghan s-a despărțit de companie.
Cu toate acestea, Meghan nu a părăsit lumea podcasting-ului. În februarie s-a confirmat că ducesa a semnat un acord cu Lemonada Media. Într-o declarație, Ducesa a spus: „Sunt mândră că pot împărtăși acum că mă alătur echipei geniale de la Lemonada pentru a-mi continua dragostea pentru podcasting. Sunt atât de nerăbdătoare să pot împărtăși noul meu podcast în curând. Sunt nespus de bucuroasă să mă alătur familiei Lemonada.”
Clevr & Ethic
Două dintre proiectele mai puțin evidențiate ale lui Meghan sunt investițiile sale în două companii care ocupă locuri speciale în inima ei: marca de cafea Clevr și compania de servicii financiare Ethic.
Clevr a început ca un „bar de cafea adaptogen pop-up”, iar băuturile sale pe bază de plante conțin multe beneficii naturale.
Meghan a apărut într-o reclamă pentru companie și vorbind cu Fortune despre investiția ei, ducesa a explicat: „Această investiție este în sprijinul unei femei antreprenoare pasionate care prioritizează construirea comunității alături de afacerea ei.”
American Rivera Orchard
Meghan a făcut anunțul surpriză că lansează un brand de stil de viață, American Rivera Orchard, pe 14 martie. Compania va vinde totul, de la covorașe de yoga la gem și jeleuri și chiar și veselă.
Numele noii afaceri a lui Meghan face referire la viața ei din California. Casa lui Meghan din Montecito este situată în Santa Barbara, care este adesea denumită „Riviera Americană”.
Deși brandul nu s-a lansat încă oficial, unii dintre prietenii lui Meghan au început să primească coșuri cu produse de la brand, cu un borcan de dulceață înconjurat de lămâi.
Un brand de stil de viață este un fel de companie care își vinde produsele prin marketing către un anumit stil de viață. Adesea, alături de produse, veți găsi povești personale care explică de ce poate ocupa un loc special în inima vânzătorului.