Luxul discret este cu siguranță zona de confort a Ducesei de Sussex. Soția Prințului Harry este deja cunoscută pentru ținutele sale elegante, neutre, sofisticate, dar și foarte scumpe. Meghan își dorește să se distingă de celete femei, iar acest lucru îl promovează și în cadrul noului său brand, American Riviera Orchard.
Primele imagini cu Meghan Markle după ce a dat startul afacerii sale
Meghan, în vârstă de 42 de ani, a arătat extraordinar într-o rochie în nuanțe neutre. Ținta Ducese de Sussex este semnată de Heidi Merrick.
Vezi mai multe imagini în Galeria Foto!
Apariția Ducesei în ținuta extravagantă a avut loc la Royal Salute Polo Challenge, unde s-a organizat un eveniment în beneficiul organizației caritabile a Prințului Harry, Sentebale.
Evenimentul din Florida a determinat-o pe Meghan să aleagă o rochie estimată la valoarea de 515 dolari, scrie PageSix.
Fanii au subliniat faptul că Meghan încearcă să se afirme și mai mult după lansarea noului său brand personal. Rochia superbă a avut și un decolteu subtil în zona bustului.
Ținuta a fost prinsă cu ajutorul unei funde în zona gâtului. Mai mult, presa scrie că rochia poartă numele de ”Ginger”, fiind o remarcă iubitoare la adresa Ducelui de Sussex, în vârstă de 39 de ani. Meghan a adăugat o mulțime de accesorii de designer.
Aceasta și-a asortat rochia cu o pereche de ochelari de soare semnați de Heidi Merrick. Ochelarii au fost estimați la suma de 215 de dolari. Meghan a mai ales o pereche de pantofii bej, Aquazzura, care au costat 750 de dolari. Ducesa a ales și o geantă semnată de casa de modă Valentino, care a costat peste 2 600 de dolari.
Meghan, care este și mama a doi copii, și-a păstrat imaginea luxoasă. Ducesa a schimbat rochia de zi cu un look elegant pe timp de seară. Seara a ales o rochie St. Agni, în valoare de 465 de dolari.
Meghan Markle a lansat un brand personal
Meghan Markle se afirmă după lansarea brandului său personal. Brandul Ducesei nu a fost lansat încă pentru publicul larg.
Ducesa de Sussex a trimis recent 50 de coșuri speciale pentru prietenii săi influenți. Coșurile au inclus mai multe cadouri de lux, printre care și 50 de borcane cu dulceață proaspătă de căpșuni a mărcii sale.
Printre cei care s-au bucurat de produsele Ducesei s-a numărat și Tracy Robbins, designer vestimentar. Tracy a postat câteva fotografii cu borcanul primit de la soția Prințului Harry.
Pe borcanul primit de Tracy se afla numărul 17, încercând să sublinieze faptul că a primit borcanul 17 din cele 50 produse. Ediția limitată i-a bucurat pe apropiații Ducesei.
Aceștia i-au felicitat produsele și au încercat să le promoveze în mediul online. Presa internațională scrie că nu se știe exact momentul în care Meghan va pune în vânzare produsele sale de lux și pentru publicul larg.
Admiratorii Ducesei așteaptă să afle mai multe informații despre produsele sale și despre modul de achizitionare al acestora.