Meghan Markle a trimis 50 de borcane cu gem prietenilor săi din Statele Unite ale Americii. Meghan a decis că este momentul să-și lanseze în mod oficial un brand care să îmbrățișeze stilul e de viață. Ducese de Sussex a produs 50 de borcane cu gem de căpșuni.
Primul produs din brandul Ducesei de Sussex a fost lansat
Meghan Markle, în vârstă de 42 de ani, a făcut cadou borcanele în ediție limitată pentru a-și promova noua sa afacere, American Riviera Orchard.
Vezi mai multe imagini în Galeria Foto!
Meghan a anunțat lansarea afacerii sale în mediul online în urmă cu mai bine de o lună. Meghan a lansat atunci un videoclip teaser, scrie DailyMail.
În imagini putea fi observată Ducesa de Sussex în timp ce taie flori din grădină, iar mai apoi a fost văzută gătind. Meghan a trimis 50 de borcane de gem prietenilor apropiați.
Borcanele cu gem au fost trimise unor persoane influente din cercul său, inclusiv designerului de modă Tracy Robbins.
Tracy a postat în mediul online câteva imagini cu borcanul primit de la Meghan Markle. Borcanul de gem conținea eticheta noii companii și numerele scrise de mână care arătau că este vorba de borcanul 17 din 50.
Alături de imagini, Tracy a povestit puțin despre produsul pe care l-a primit de la prietena sa.
„Micul dejun, prânzul și cina cu @AmericanRivieraOrchard au devenit puțin mai dulci. Mulțumesc pentru coșul delicios! Îmi place foarte mult această dulceață, așa că nu știu sigur dacă vreau să o împart cu ceilalți. Mulțumesc, M!”, a scris Tracy în online.
Alți influenceri au oferit și ei mai multe informații despre produsele primite de la Meghan Markle.
Vestea lansării produsului a fost primită cu mult entuziasm de fanii Ducesei, care au apelat la rețelele de socializare pentru a-și împărtăși entuziasmul.
Ce planuri are Meghan Markle cu afacerea sa
Publicația PageSix scrie că nu se știe exact care vor fi ofertele noului brand al Ducesei de Sussex.
Site-ul web al Oficiului de Brevete și Mărci din Statele Unite ale Americii raportează că compania este înregistrată pentru a vinde cărți de rețete descărcabile și tipărite, articole de băcătorie, textile, precum și alimente ca dulceața, gemul și marmelada.
Un fan al Ducesei a lăudat în mediul online eticheta de lux a borcanelor de gem. Fanii au apreciat atenția Ducesei de Sussex pentru detalii. Însă nu toată lumea a fost impresionată de lansarea produselor.
Vestea lansării produsului vine la scurt timp după ce cuplul regal a anunțat că lucrează la proiecte noi pe care le vor lansa pe o platformă cunoscută de streaming online.
Proiectele fac parte din acordul lor de primi 80 de milioane de lire sterline pentru conținutul livrat. Meghan Markle și Prințul Harry sunt destul de ocupați în această perioadă.
Ducele de Sussex urmează să plece pentru câteva zile în Marea Britanie, în timp ce Meghan va rămâne în Statele Unite entru a se ocupă în continuare de lansarea brandului său personal.