Rezoluțiile de frumusețe și de sănătate pe care să le urmezi în 2021

Evenimentele sociale nu ne mai sunt accesibile de aproape un an de zile, iar întoarcerea la un ritm normal de viață nu ne este garantată în cel mai scurt timp. Există însă unele aspecte ale vieții noastre pe care le putem controla. În 2021 trebuie să ne acordăm mai multă atenție nouă și să avem grijă de planeta care ne găzduiește. Poți face asta prin ajustări simple și aproape insesizabile în rutina ta. Iată rezoluțiile de frumusețe și de sănătate pe care merită să le urmezi în 2021.  

2 februarie 2021 la 10:00
O femeie blondă cu ochi albaștri este îmbrăcată cu un halat, poartă un prosop pe cap și ține o ceașcă în mână
În 2021 trebuie să ne acordăm mai multă atenție și să avem grijă de planeta care ne găzduiește / Shuttertock

Epuizare a fost un fenomen resimțit la nivel global în 2020: munca de acasă a estompat limita între viața personală și cea privată, siguranța financiară a fost pusă sub semnul întrebării, îgrijorările legate de sănătatea fizică și mentală a celor dragi și temerile generale pentru viitor nu au fost niciodată atât de abundente.

Rezoluțiile de frumusețe și de sănătate pentru anul 2021

În acest context impredictibil, rezoluțiile de frumusețe și de sănătate te vor ajuta să treci mai ușor peste încercări și îți vor asigura predictibilitate în sfera vieții private.

Optează pentru mărci cu ambalaje ecologice

În fiecare an, industria de înfrumusețare produce peste 120 de miliarde de unități de ambalare, în timp ce anual 8 milioane de tone metrice de plastic pătrund în oceanele noastre cu consecințe devastatoare pentru mediile marine, potrivit Vogue Arabia.

Dacă alegi să cumperi de la branduri care folosesc ambalaje ecologice, fie că sunt sticle de sticlă sau din plasticul reciclat din ocean, vei fi o rotiță în motorul tranziției către un mediu mai curat și mai sănătos. Tu și familia ta veți beneficia pe termen lung făcând regulat acest gest mic.

Investește într-un ruj reîncărcabil

Rujul reîncărcabil este o alternativă la plasticul de unică folosință care nu are consecințe negative asupra mediului înconjurător. În loc să trimiți carcasele de ruj în depozitul de deșeuri și să contribu încet la distrugerea planetei și a locuitorilor săi, de ce să nu investești într-un ruj reîncărcabil?

Folosește șamponul solid

De la sticlele de plastic în care se află, până la amprenta ridicată de carbon, șampoanele lichid pot face destul de mult rău. Batoanele de șampon sunt ecologice, de cele mai multe ori vegane și nu conțin substanțe chimice dăunătoare. De asemenea, sunt ușoare, ceea ce înseamnă o amprentă redusă de carbon. Vin fără ambalaje din plastic și sunt concentrate, astfel încât să reziste mai mult.

Îmbunătățește-ți rutina de îngrijire

A fost un an traumatizant pentru mulți dintre noi. Suntem îngrijorați pentru locurile de muncă, finanțe, sănătatea fizică și mentală, prieteni, familie și, bineînțeles, planetă – toate acestea ne afectează. Este timpul să facem un pas înapoi și să ne îngrijim, atât mental cât și fizic.

Printre rezoluțiile tale de frumusețe și de sănătate se poate număra și îmbunătățirea rutinei de îngrijire. Actul de îngrijire de sine presupune prezență fizică și spirituală asumată. De la meditație și respirație, care calmează sistemul nervos, la activitate fizică, care eliberează stresul și tensiunea din corp, există numeroase modalități de reîncărcare și repornire atât a corpului, cât și a minții.

Detox digital

Dacă ai urmărit The Social Dilemma, știi că rețelele de socializare sunt nocive pentru sănătatea mentală. Dacă nu ai văzut acest documentar, vizionarea lui va clarifica lucrurile pentru tine. Dacă te preocupă sănătatea mentală, și ar trebui să ne preocupe pe toți, oprește toate notificările de pe telefon și stai departe de rețelele de socializare înainte de culcare. Perioadele sporadice de detox digital sunt binevenite și recomandate.

Mănâncă sănătos

Conform studiilor în psihiatrie nutrițională, există o legătură directă între alimentele pe care le consumi și bunăstarea mentală. Experții recomandă o dietă variată. Include în alimentația ta peștele gras – care este bogat în Omega-3 și se spune că ajută la reducerea senzației de anxietate, cerealele integrale, care au un conținut ridicat de triptofan – un aminoacid care ajută la producerea serotoninei, iaurtul, care conține probiotice care pot reduce nivelul de stres, și fructele de pădure, care sunt bogate în antioxidanți și pot ajuta la ameliorarea simptomelor asociate depresiei. 

RECOMANDĂRI CATINE.RO
PARTENERI
×